1/10/2012

Cuando Hitler robó el conejo rosa. Judith Kerr.


La llegada de Hitler al poder va a cambiar radicalmente la vida de Anna y su familia. En su huida del horror nazi, deberán abandonar su país y dejar atrás muchas cosas queridas, como su conejo de peluche. Con él también se quedará su infancia. Cuando Hitler robó el conejo rosa es una de las obras más leídas por los jóvenes de todo el mundo; una obra que rebosa emoción y sinceridad.

4 comentarios:

Mariña dixo...

"Cuando Hitler robó el conejo rosa" é un libro que me gustou porque conta como era a vida en varios países de Europa noutros tempos; como eran os colexios franceses, costumes suízas...O tema máis importante é a política en esa época, pois a xente non podía opinar, e non había democracia.

Sara Criado dixo...

Este libro me pareció una buena manera de mostrarnos que la época en la que vivimos es la mejor, tanto en justicia, como en política,y,por difícil que parezca, tambien en economía.Es el libro que más me gustó,y creo que es debido a que explica muy bien lo duro que era para los judíos el mandato de Hitler y la vida en Alemania a partir de ahí.

Claudia dixo...

"Cuando Hitler robó el conejo rosa" é una novela triste e aparentemente podería ser verdadeira . A infancia da pequena Anna é deprimente, máis ela intenta levala o mellor posible.
O que menos me gustou desta historia é o triste que se pon Anna ao saber que lle poñen prezo á cabeza do seu pai, mais ela non imaxina exactamente ben ese singnificado.

Borja dixo...

É un libro moi triste porque os personaxes vanse continuamente das súas casas por mor de que Hitler, se seguíran no seu país, os encarcelarían por ser xudeos e real por que é unha autobiografia.